EN HELT VANLIG JAG

En helt vanlig jag, en helt vanlig Gabriella. 
Vardagen rullar på i full rulle och vi har redan kommit fram till vecka 8 och sportlov! 
Något man uppskattar enormt mycket när man pluggar på gymnasiet. 
Detta sportlovet är redan fullbokat för min del, det kommer bestå av halkan, 2 dagar på kommande praktik samt en knäoperation. 
Om exakt 15 dagar så fyller jag hela 18 år. HUR GALET? 
Körkortet får jag skjuta en aning på eftersom jag vill bli bra i mitt knä så jag kan komma igång och leva normalt och röra mig som vanligt igen, vilket jag saknat som tusan och är taggad till 100 att börja på igen. Det behövs. 
 
två galnar doggar som fortfarande slåss men som är lika underbara ändå. 
svart på vitt. 
mina avslutade kurser och betyg som jag faktiskt är lagom stolt över för att visa fram. 
Inga extremt topp betyg, men betyg som jag har kämpat för och som är ett bevis på att man kan om man vill. 
Och eftersom jag ändå ska vara lite stolt så blev jag ännu mer stolt när jag fick tillbaka min APL uppgift igår. 
Ett arbete som jag kämpat hårt med, och skrev ihop 6 sidor på datorn och sedär! Det blir BRA om man bara vill, ett A i betyget och ett A i kursen Vård och Omsorgsarbete 2. 
Jag är Nöjd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0