VECKAN I BILDER - FRITID, SKOLA & SPORT

cecilias hörlurar, som jag har pimpat! 
cassandras hörlurar, som jag har pimpat! 
dessa är jag igång med, älskar dessa färgerna! man blir så glad av att se dem! :) 
vi har frågat och frågat efter att få tavlor i klassrummet för att alla väggarna är vita .. 
det känns lite som ett mentalsjukhus ... men! detta ändrade vår fantastiska lärare på, 
Lena. Hon drog till IKEA och införskaffade tavlor och tapetklistermärke. 
Rolig stund hade vi tillsammans då vi brudar spikade och klistrade! händiga är vi!! 
vårt klassfoto! som jag inte skulle vilja kalla klassfoto, då vi är 7st på bilden och i klassen
är vi 18... trist att uppslutningen är så lite, menmen! sånt är livet, tråkig och löjliga som inte 
vill vara med på klassfoto... 
Elitlaget gjorde sin premiär match, mötte Kärra på hemmabana! Gick också hem med 
vinsten med 28-26... spännande och nervös match! 
pappa fixade biljetter till Sverige landskampen i fotboll, herrar. 
sisådär match men ändå en "upplevelse" när killarna är på hemmaplan i Malmö... 
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0