SLAPP LÖRDAG

vaknade vid 10 tiden idag och huset var tomt och stilla... 
jag insåg snabbt att mamma och pappa redan hade åkt till IKEA... 
jag gick upp och gjorde vid mig och gjorde lite viktiga saker.  
när mamma och pappa kom hem så började vi ordna med mina nya garderobsdörrar som snart pryder min vägg så fint! ska bli spännande att se resultat. 
pappa kämpar och kämpar med att få den på plats just nu. 
jag har precis fixat potatis och sallad så snart ska det in i ugnen och sen är det dags för mat. 
 
Senare tänkte jag bara ha en ta-hand-om-mig-själv dag. det behövs ibland och det tyckte jag passade bra idag då jag inte har någonting inplanerat! 
fotbad, nagelfix, ansiktsmask och lite sånt gottit. 
 
kom också på en "positiv"sak med att mitt knä är sabbat. 
att efter praktiken kan jag fixa mina naglar riktigt ordentligt och känna mig fin. 
jag tycker faktiskt att jag är värd det. :) 
 
 
 
 
 
titta vilken snyggingar jag hittade!! oj oj oj... 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0