PIMPADE HÖRLURAR - MED PÄRLOR

i fredags pimpade jag Alice och Emma våra hörlurar, blev hur snyggt som helst!
och sedan har jag fortsatt och gjort några till. fastnade lite för det och tyckte det var roligt att pyssla och samtidigt mysigt att göra något medan man ser på tv om kvällarna... istället för att vara sysslolös. 
 
dessa gjorde jag Alice och Emma! 
 
Dessa har jag gjort till mig själv.. 
 
 
dessa slängde jag ihop ikväll som är till Emil. 
 
 
... Jag tänkte som så, att eftersom jag tycker detta är så roligt och dessutom har en hel del pärlor och färger. 
SÅ, är ni intresserade av att pimpa era lurar, så kan ni såklart göra det på egen hand.. 
ELLER be mig om hjälp så gör jag det till dig! 
Jag står för pärlor och pyssel, DU står för hörlurarna... 
detta kommer jag isåfall göra på min fritid och i den mån som jag hinner! 
 
 
PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0