MYSKVÄLL MED FINA VÄNNER OCH SVAR

tänkte börja med att svara på en kommentar som damp ner i här igår... 
 
 
Postat av: Sara
 
Kan du skriva vart du har köppt de där fotoskalen? och hur mycket kostade dem?
 
Jätte fina, är sugen på ett sånt själv!
:) Mvh Sara
 
2012-09-06 @ 19:35:32
 
 
SVAR: Just dessa skalen är fixade i ett Telenors monter under Beachhandbollen i Åhus, där man fick stå i kö och sedan fixade dem de åt mig och dessutom var det gratis!
Jag vet ärligt talat inte var man kan fixa dessa annars ... 
Jag googlade och hittade en hel del hemsidor som gör sådana skal och då beställer man bara! 
sök på google: personligt mobilskal 
Där hittade jag olika sidor och olika tips! 
Hoppas du löser det, jag är jättenöjd med mitt. 
 
kramisar! 
 
_________________________________________________________________________________________
 
Strax kommer två pinglor hit, Alice och Emma. Vi har varit och handlat mat och tillbehör tillsammans. Så snart står de i dörren och då ska vi fixa efterrätt tillsammans och käka. Sen ska vi pimpa våra hörlurar med pärlor och resultat får ni senare ikväll. 
 
Imorse var jag på handbollsträningen, gjorde min rehab och cyklade... trist men ett MÅSTE! 
Imorgon så styr jag och Nisse kosan mot Malmö och domarutbildning, där vi stannar över natten på hotell, lyx! 
 
PUSS!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0