LOKAL KÄNDIS OCH HELG

Jag Emma och Ebba har blivit intervjuade av Skånska Dagbladet, och sedär! 
idag var vi med i tidningen, och igår var vi också med i Norra Skåne tidningen. 
lite lokalkändis skadar ju aldrig ... haha 
min helg har till mestadels bestått utav plugg, har gjort färdigt historia arbete. 
det slutade med 2500 ord, 5 pages sidor. Uuuuh! 
senare idag tänkte jag ta tag i de sista inlämningsuppgifterna så att jag inte står kvar 
med de när vi vandrar ut i praktik om 1 vecka! 
drog till jobbet igår och jobbade sista passet för denna sommaren, igår var sommaren dock lååångt borta!
det regna så enormt mycket så jag visste inte var jag skulle ta vägen. 
Jag sålde 7 glassar på 3 timmar... snacka om långtråkigt! allt var avstädat och fint, jaha? 
vad gör man då liksom? 
jag hade istället tid till att läsa lite historia läxa och så. de behövdes också! 
 
pappa tapetserar för tillfället mitt rum nu, sååå sjukt fint det blir! 
uuuh vad spännande att flytta in där snart... 
 
Nu kallar duschen och sedan väntar traditionell söndagsmiddag, bestånde av skinkstek, potatis, kokta grönsaker och brun hemmagjord sås! MUUUUMS. 
därefter tar hela familjen och invaderar IKEA. 
toppen söndag! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0