LANDSKAMP FOTBOLL

ikväll, eller rättare sagt, strax så ger jag mig av för att gå upp till gymmet. Vi ska på nån info möte med gymmet tillsammans med laget. 
Där efter så blir jag hämtade, och jag ska faktiskt få lov å köra dit, vi ska till Malmö och se Zlatan och hans Sverige lira fotboll. Ska bli skoj! 
 
sitter just nu och ser "underbart är kort" på datorn, så himla härligt program! 
 
tänkte nämna att jag har börjat få lite å göra angående pimpade lurar. 
tveka inte från att be mig om hjälp! jag gör det gärna. 
men har tänkt att jag börjar ta lite betalt, det tar trots allt minst 1 timme och sedan kostar pärlorna lite... 
jag har 2st som jag lovat göra nu, sedan börjar jag ta 20 :-/st för att göra det. 
enligt mig är detta riktigt billigt för att få snygga lurar! :) 
 
ha en trevlig kväll och glöm inte att heja på våra landsmän senare! 
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0