HEKTISK HELG

helgen har varit intensiv som bara den! 
händelserik och rolig... 
dömt 14 matcher på 3 dagar, gula kort, utvisningar och röda kort är utdelade. 
spännande och jämna matcher samt finaler är dömda. 
Pre Season Cup Eslöv är avslutad.
 
det har varit sådant drag, mycket människor, härlig handboll och glädje! 
Jag är nöjd med min egen instas och jag har haft fantastiskt roligt! 
 
stor eloge till f00 och f99 lagen i klubben som satt ihop hela turneringen och verkligen jobbat som hästar för att få allt att gå som en räls. och... ni lyckades verkligen! 
vi domare har fått mycket stöd och spelarna och ledarna har fått detsamma! 
 
jättedålig bild, men på bilden pågår finalen mellan Eslöv - Åkersberga F99. 
bra match, jämn och riktigt härlig handboll! inget fult spel och lugna ledare - precis som det SKA vara! 
 
detta slängde jag ihop när vi kom hem. trots att jag var sjuuuukt trött och seg i hela kroppen så 
fick jag ihop detta. Kan vara för att jag tycker det är så himla gott! 
 
kyckling, sallad, bulgur, rödlök, gurka, röd/gul paprika, majs, tomat samt sockerärtor - MUMS! = nyttigt! 
 
Hoppas ni alla har haft en lika bra helg som jag. Nu ska jag se Xfactor och bara SLAPPA!! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0