FACE MASK

har precis suttit med ansiktsmask och det var såå skönt! måste få det som en vana och göra det oftare. 
 
hela kvällen har jag och pappa kämpat med att få upp garderobsdörrarna, det har varit en kamp! 
svårt att få det rätt och när det väl var rätt så var det skruvar som var tvugna att sitta där de satt som tog emot så man inte kunde öppna dörrarna. jäkla mög! och speglarna flög i golvet, som tur var hände ingenting och allt är helt! efter mycket knep och knåp så har vi fått allt att fungera och det är sååå snyggt nu! 
skulle kunna tillbringa hela mitt liv på mitt rum för tillfället, så mysigt och fint. älskar de! 
 
imorgon tänkte vi sätta upp de sista tavlorna och hyllorna sedan hade jag tänkt ta ordentliga bilder och lägga upp här! :) 
 
imorgon tänkte jag gå upp vid 9 tiden och vandra bort till Norrevång, se lite handboll och sedan hem igen. 
senare på eftermiddagen spelar elitlaget match mot VästeråsIrsta. 
När jag kommer hem ska jag förbereda allt inför min praktik, och kanske plugga lite engelska också! 
 
 
Om jag inte har sagt det, så är det så att jag har haft turen och fått praktikplats på Orupssjukhuset i Höör. På ryggmärgsavdelningen. Ska bli sååå himla spännande att komma dit och se hur allt fungerar där. ser verkligen fram emot min praktik. 1 månad ska jag tillbringa där och förhoppningsvis lära mig massvis! 
 
 
släng - puss till alla mina underbara läsare! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0