"DU LÄR DIG INTE AV DINA MISSTAG, UTAN AV DINA FRAMGÅNGAR"

en flippad och rolig bild på mig. 
 
fått en del å göra med hörlurar, vilket är så himla skoj! 
Ikväll kommer ingenting att göras för då är det handboll som står på schemat. 
 
Imorgon står det klassfoto på schemat och lite annat smått&gott. :) 
Ska också försöka delta på idrotten och fysen på handbollen efteråt även om det kanske inte är de bästa för mitt knä... 
går runder och väntar på MR tid, hoppashoppas den kommer snart!! 
 
idag i skolan fick vi veta våra praktikplatser, ska vara ute i praktik hela oktober månad, ska bli så himla roligt!! 
jag har fått praktik på Orup... och jag har hört mycket bra rykte om de..:)  
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0