DOMARUTBILDNING MALMÖ

 
hela helgen har spenderats på ett Scandic hotell i Malmö... 
utbildning, filmer, fikor och lunch, samt 3 rätters middag, hotell rum, beep test, hotell frukost, föreläsning av internationell domare samt regelprov! 
 
Beeptestet fick jag inte delta på eftersom jag har problem som ni vet, med mitt knä igen. Däremot fick jag skriva regelprov, såsom alla andra också, och jag fixade de utan problem, dessutom briljerade jag och skrev 20 rätt av 20 möjliga!! hur underbart!?? 
 
 
När vi kom hem så kikade jag på pingis, första och sista gången i mitt liv kan jag berätta. Vi var där i 3 timmar och det kändes som det aldrig skulle ta slut... herregud! de var dock spännande matcher och de spelade bra, även om de dock började premiären med förlust... aj aj Eslöv... 
 
på bild har vi en kille från Falkenberg i blått, samt Kasper Sternberg i rött som spelar 
för Eslöv. 
 
När jag kom hem skyndade mamma att få ner mig på mitt rum... och DETTA möttes jag av!??
 
mamma och pappa hade alltså börjat renovera mitt rum och jag ska få flytta upp på 
ovanvåningen igen... älskar att få "designa" mitt nya rum... 
(notera att det står "PASS PÅ SPIKAR" på pappret på golvet, och massa blodfläckar... ni 
kan själv räkna ut av som har hänt, och de är bara min pappa som lyckas med detta!)
 
körde förbi i stan och såg denna tapeten, SJUKT SUGEN!! 
 
PUSS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0