DÄR PALMERNA BOR

såhär fjöntig var jag idag ... 
 
gick hem tidigare från skolan, hade sådan huvudvärk och mådde illa som tusan. Cyklade hem och tog en migräntablett och somnade snabbt. woops - så vaknade jag UTAN migrän och huvudvärk. underbart! 
 
Fick en chock när jag kom till skolan idag, min lärare tog mig genast åt sidan och bad mig ringa ett nummer. Hmm.. tänkte jag, vad har jag nu gjort för dumt!? 
vi ska snart ut i praktik, på sjukhus. Så förra veckan fick vi fylla i en hälsodeklaration, och som ni vet så har jag sådana förbaskade utslag kring min mun, även kallat perioral dermatit.
Så jag fick ett nummer i handen och ringde upp. En väldigt otrevlig kvinna svarade och det gjorde mig ganska irriterad, jag hade suttit i telefonkö i 10-15minuter och så svarar en otrevlig kvinna som näst intill bara snäste åt mig i telefonen. usch på sådana människor! förfan... VAR TREVLIG!! 

iallafall så fick jag tag i en trevlig ssk senare och ska dit redan imorgon. De ska ta odlignar på mina utslag för att för säkerhetsskull se så att jag inte är smittad med MRSA. förhoppningsvis så ska jag inte vara smittad...
skulle jag mot förmodan vara smittad så får jag inte gå ut på praktik.. aj aj .. 
 
denna gudomliga färg pryder mina naglar så fint. 
äääälskar gult som många av er säkert vet! 
även fixat hörlurar till bästavännen... 
 
har mycket å göra denna veckan, imorgon tar jag mig nog mot gymmet med Isabelle och pratar av mig lite innan plugget ska sättas igång ordentligt!! 
 
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0