UPPBOKAD ÄR BARA FÖRNAMNET

MEN, ändå glad! 
"ett skratt förlänger livet" 
så - lee! var glad och sluta vara sur och irriterad. :-) 
 

I tisdags efter skolan så simmade jag och Emma, vi hann nog med ca 50-60 längder på ca 1 timme. 
Basta och duscha med hårinpackning. SÅÅ underbart skönt ... 
När jag kom hem så hade jag köpt in mjölk med 40% extra protein i, ville testa. Mest för att se hur den smaka... Den var för det första fantastiskt god, och dessutom mättande på något sätt. 
Jag drack ett glas med den mjölken och åt en banan när jag kom hem och senare på kvällen kunde jag verkligen inte äta kvällsmat, jag var supermätt! 
knasigt ... 
 
På kvällen bakade jag nytt bröd också, och det blev gott och kompackt! så det räcker med en skiva. MUMS! 
 
och i veckan hade mamma myst till de på mitt rum när jag kom hem, och här sitter jag nu också med mysiga ljus tända. 
trevlig torsdag på er! 
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0