SÄG INTE NEJ, SÄG KANSKE KANSKE KANSKE

 
En glad tjej. Jag vet om att det har varit tyst här ett bra tag. Skolan tar så himla mycket tid även om man inte tror det och nu de närmaste 2-3 veckorna kommer jag inte ha mycket tid över till detta. Jag måste prioritera och då får bloggen komma i andra hand. 
Mina flickor var iallafall i Skövde i helgen och lirade handboll, med sig hem fick dessa fantastiska flickor och ledare ett silver. Så roligt! 
Jag har varit hos mormor och morfar i Danmark en runda, myst och blivit bortskämd. :) love them. 
I måndags bestämde sig jag och Isabelle oss för att inspektera de nya köpcentrumet i Malmö, Emporia. 
Det var stort men bra! allt i ett liksom... kanon bra! 
sen var jag tvungen att lägga upp denna. Sådana kragar har jag "jobbat" med under hela praktiken och Emma var så söt när hon inte visste hur den skulle sitta. Det var liksom en självklarhet för mig... hehe.. 
härliga vän! 
 
måste också berätta en super rolig sak, jag, Emma, Isabelle & Alice har bokat resa till sommaren, till Spanien, Magaluf, Palma Nova. 
OJ vad roligt det ska bli och spännande! 
ett gäng tjejer, 18 år gamla och första resan HELT PÅ EGEN HAND! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0