KOMMER TILLBAKA

usch vad usel jag är. har ju inte bloggat på hur länge som helst! 
skolan har tagit så fruktansvärt mycket tid från mig. 
jag har varit efter med inlämningar och främst den stora APL uppgiften har varit tuff att ta sig igenom. Men idag har den blivit klar, 6 dator sidor och över 4000 ord, inskickad och klar! 
Det är en lättnad att den är klar. 
tänkte att jag slänger upp lite bilder på vad jag egentligen har gjort när jag äntligen har haft lite tid över.
 
om jag ska uppdatera lite så har mitt knä gått och blivit värre, har ingen styrka kvar och jag kämpar och sliter hos sjukgymnasten och gymmet för att få det att bli bra igen. så himla segt att ha det på detta viset. 
 
Jag tränar numera flickor födda -01 i klubben, härliga töser och jag tycker det är så roligt! 
jag har serverat och festat med barndomvännen
shoppat runder på Emporia samt därefter tittat elithandboll i Malmö Arena. 
bakat cupcakes till mormor som fyllt år och avnjutit dessa godingar.
bakat nyttigt och gudomligt gott bröd! 
tränat både flickorna men också tränat själv...
ätit nyttig och god lunch! på mitt vis. 
 
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0