FREDAG

äntligen fredag! och denna veckan har faktiskt gått snabbt, så gött! 
i helgen har jag inte direkt något bestämt mer än att döma lite handboll på söndag. 
så skönt att ha en helg som är helt oplanerad, händer inte ofta! 
Men på min lediga tid så har jag tänkt jobba undan alla inlämningar som ligger på tur, alltid lika härligt när man får 2 nya på en fredag, menmen! :) det ska göras. 
och när det är klart så ska jag börja titta i körkortsboken och komma igång där. 
 
inom 3 månader ska jag ha körtkort!? hur sjukt är inte det .... shit, snart 18 och "vuxen" galet ... 
det gäller att kämpa på och ta igenom sig den samtidigt som jag ska fixa skolan. 
 
fick idag veta att vi har praktik veckan 9-12 nästa år, och vecka 8 är det sportlov och vecka 13 har vi påsklov, alltså 6 veckor från skolan! UNDERBART, MEN.... under denna tiden ska jag ta körtkort också ... shit! 
 
nu tänkte jag skriva klart mina uppgifter och skicka in dem så har jag fått de ur världen, och sen tänkte jag ta en runda på gymmet. skön avslutning på denna veckan. 
 
 
PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0