ETT FÖRSÖK IALLAFALL

har bröd på jäsning som sen ska in i ugnen. 
ett bröd som jag bakade förra veckan också men då med vanligt vetemjöl. 
Idag slängde jag i rågmjöl istället och slängde också ner lite krossade linfrö för att få lite bättre effekt. 
kanske kanske det smakar bra det också och då är de är kanon alternativ för en bättre frukost än köpta bröd... 
 
Veckan hittils har gått snabbt ... faktiskt. 
Simmade i 1 timme efter skolan med Emma och vi hann ca 60 längder tror vi ... ungefär. 
så härligt med bastu och att känna sig duktig nu efteråt. 
 
Idag var även polisen på skolan när vi skulle cykla hem. Så jäkla tråkigt att ens se bilen ... och ännu tråkigare när man får veta att någon/några har varit inne på skolan och stulit datorer. Sveriges samhälle är så sjukt och jag förstår verkligen inte hur människor tänker ibland... tragiskt. 
Imorgon är dagen totalt FULLBOKAD. Helt sinnes ... men jag ska väl fixa det också ... 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0