ÅSIKTEN SOM ALLA SKITER I

 
Jag tycker dessa orden är såå kloka och jag förstår mig inte på alla människor. 
 
har haft en vild diskution i klassen, jag valde att sitta tyst och inte säga min åsikt eftersom den aldrig höras ändå. De finns en majoritet i klassen som har sin åsikt och den är stentuff att komma förbi. 
Men är det okej att komma försent till skolan? 
är det okej att inte bry sig om man kommer för sent till lektionen? 
JAG är uppfostrad på de viset att det INTE är okej. en tid finns för en anledning och skall HÅLLAS. 
Kommer JAG försent så skyller jag sällan på någon annan än mig själv. 
det är MITT ansvar att komma i tid ... 
 
tydligen så finns det vitt skilda åsikter om detta, tragiskt nog. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0