YRKES SM / SKÅNEMÄSTERSKAPEN I VÅRD OCH OMSORG

rubriken säger allt?
bildbomb är precis vad jag tänkte bjuda på!
i nästa inlägg kommer jag berätta mina åsikter kring de hela, både positiva och negativa.
redo för att gå in på scen och ge allt!
och käraste Ebba också!
djupt koncentrerade för att komma fram till hur vi ska gå till väga uppe på scen.
mikrofonen på och vi är redo!
Gabriella Wihlborg och Ebba Cronholm från Bergagymnasiet, Eslöv.
blev helt varm i kroppen när jag såg denna. finaste klasskamrater ♥
"hej, mitt namn är Gabriella och vi är här för att hjälpa dig idag"
en bit påvägen, upp ur sängen. tillsammans med Svens dementa hustru.
oooohej! snurra och sätta sig i rullstolen - gick ju galant!
stöttning vid tvätt av övre toalett på Sven och Ebba hjälper Astrid med hennes stödstrumpor - en tuff kamp!
tar på Sven nya och hela strumpor, samt tar på honom sina skor.
_________________________________________________________________________
i väntan på att de andra skolorna skulle göra sitt på scen och att domarna/juryn
skulle överlägga så tog vi oss en runda runt om på mässan.
Här har vi amiiigo snubben och en annan komiker som får
en lektion i hur man tar upp en vårdtagare ur sängen. Instruktör är skådespelaren
som spelar skådis vid 3ornas riktiga yrkes SM uttagning. spännande!
amigo i rullstolen, nöjd och belåten tillsammans med den rödhårige komikern.
här har vi en frisör som gör sitt yttersta för att få rätt frisyr och styling.
fantastiskt duktiga och riktigt fina resultat!
trädgårdsanläggning. FYFASIKEN vad tråkigt! men ... tur att vissa människor
tycker detta är roligt :)
__________________________________________________________________________
TILLBAKA TILL SKÅNEMÄSTERSKAPEN FÖR VÅRD & OMSORGSPROGRAMMET FÖR 1:or.
juryn överlägger, länge och förhoppningsvis noggrant!
alla tävlande lag! 8 tävlande lag från hela Skåne.
tyvärr så presterade vi inte tillräckligt bra och fick endast detta tråkiga
diplomet med mig hem. Vi missade en del av de hela och det drog tyvärr
ner det hela. Fick dock mycket beröm av klassen och lärare - vilket alltid är roligt!
-
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0