VÅRD OCH OMSORG

idag var en spännande dag i skolan!
.
vi fick göra undersökningar på urin och testa och mäta... spännande!
sedan skulle vi leta reda på alla namn på kroppsdelar/skelettet i kroppen, dess namn på svenska samt latin.
tycker det är så himla spännande och bara äääälskar att jag valde denna linjen.
min fantastiska vän Ebba, denna filuren ska jag även tävla med i yrkes skånemästerskapen.
.
Denna veckan har bestått av träning måndag, ondag, torsdag, fredag. Imorgon tänkte jag ta mig upp tidigare än vanligt och gå en powerwalk, sedan ska jag spendera hela dagen i Malmö Arena för att vara "crew" under SM finalerna i handboll. så himla skoj! ska bli riktigt roligt.
vi får se vad helgen har ett erbjuda, det blir åtminstånde plugg! FÖR DET BEHÖVS TILL 100%.
ikväll ska jag till Hanna tillsammans med Nisse, ska bli mysigt!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: malin

sv: Yes, jag har gjort det några gånger och det blir kalasgott! :))

2012-05-11 @ 23:57:22
URL: http://msofial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0