VALBORG 2012

Valborg 2012 som blev min "riktiga" valborg. Förra året var jag ny opererad och då passade inte valborgsfirande så bra...
Det var planerat att åka till Lund och sedan vidare till fest i Eslöv. Dock blev det hela ändrat, folket som bestämt sig för att komma dök inte upp, dålig stil enligt mig.
Istället köpte vi pizza och kebab med oss hem, hyrde en film och såg den samtidigt som vi avnjöt en god kebab.
Helt OK valborg om jag får säga det, efter en runda bland alla fyllon i Lund så passade detta mig perfekt, slipper ju vara bakis idag! perfekt!
dessa skorna bar jag, äääälskar dem så!
favorit skorna för tillfället, bra/sköna att gå i och lagom höga.
det enda negativa med dem är att man inte ser min tatuering på foten.
min kära vän Isabelle och någon kille.
på stationen i Lund mötte vi denna roliga och lagom onyktra filur.
Han hann knappt sätta sig på tåget innan han sov.
trevligt och mysigt valborg för min del, heeelt perfekt!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0