TEKNIK ÄR FANTASTISKT!

teknik är underbart!
tog med mig skoldatorn upp till Åhus för jag måste verkligen göra skoluppgifter.
så kopplar jag upp mig på min Iphones nätverk och så kan jag surfa för fullt.
Har aldrig tänkt så långt innan så har aldrig kunnat vara på internet här uppe i Åhus mer än på mobilen.
så detta var superduper bra!
skulle jobbat igår men det blev inget, vädret var inte på topp så de fixade sig själv. Istället blir det en myshelg här i Åhus då jag inte har så mycket annat å göra.
Imorgon ska vi hälsa på härliga Jessica och Stene. Jag var brudtärna på deras bröllop förra året och de är några härliga filurer båda två. Så ska bli mysigt att hälsa på dem.
Idag ska vi en runda till Kristianstad men först ska jag ut och springa en runda i härliga skogen här.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Vem var det som lärde dig med nätverket??

2012-05-06 @ 19:32:45
Postat av: gabbi

jag vet inte vem, din buse!

du får ju berätta vem du är knasboll!

ahahah..

2012-05-06 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0