STOLT ÖVER MIG SJÄLV

idag har jag varit super duktig, även slutet av gårdagen.
jag har blivit så fruktansvärt trött på mig själv och min kropp. Nu när man ska måste gå i shorts och linne pga värmen så får jag ärligt talat ångest. Jag trivs inte med mig själv för fem öre och så får det inte lov att vara. Man ska kunna känna sig snygg och säga till sig själv att man är fin. Men jag kan inte det nu.
Så nu ska jag börja om och börja äta ordentligt och träna en massa!
Jag har satt upp ett mål med min mormor, som ni får reda på när jag klarat av det!

.
igår tränade jag först beachhandboll sedan gick jag och Isabelle ut och gick en runda.
när jag kom hem så åt jag detta:
grovt bröd, sallad, paprika, advokado och ett glas mjölk.
Idag började jag dagen med att äta en banan, cyklade till skolan, tränade ett handbollspass och åt sedan en grov bulle och en skål yoghurt. Sedan vid 11 tiden åt jag ett äpple, och vid 12.30 åt jag lunch (soppa och knäckebröd, ist för vanligt vitt bröd), när jag kom hem vid 15 tiden åt jag samma som på bilden, plus ett ägg. vid 16 tiden stack jag till gymmet och tränade med Isabelle och påvägen hem åt jag ett äpple och snart serveras kvällsmaten som är sallad och grillat!
känner mig ganska duktig!


super härliga bilder från promenaden!
ääääälskar solnedgångar.. så mysigt att gå ute när vädret är såhär fint!
lovelovelove
.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0