STÄNDIGT PÅMIND

detta kom med posten idag.
en rolig sak och en tråkig.
jag börjar nästa gråta av bara tanken på det, för att jag tänker på det VARJE dag, VARJE minut, VARJE sekund.
mitt knä.
jag hatar att vara skadad, och anledning till att jag blir så ledsen är allt jag har missat. 2 år av mitt liv har jag ägnat tid åt detta. allt jag missat med handbollen, betyg i skolan, massor! och jag bara önskade att det inte vore mitt knä och att det inte vore min kropp.
fan vad jag hatar detta.
idag kom det en undersökning som jag ska fylla i om mitt knä efter operationen och så. detta ska göras 1år efter opertion, samt 2,5 och 10 år efteråt. vilket betyder att jag alltid kommer bli påmind om det även om jag inte vill. förbaskade skit!
usch vilket tråkigt inlägg det blev nu!

nyss suttit och fyllt i 4 enkäter nu på internet.



nog om tråkigheter, något som också kom med posten idag var mitt nya Iphone skal.
har letat länge efter något, men har inte hittat något.
har bara haft ett vanligt tråkigt...
detta kommer iallafall användas flitigt!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: linnea

var har du köpt det skalet? jättefint!:)

2012-05-11 @ 22:37:27
Postat av: svar till Linnea

detta skalet kommer faktiskt från tradera! :) tack,

2012-05-12 @ 23:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0