OJ OJ OJ

allt för länge sedan jag gjorde ljud av mig här på bloggen.
jag har så himla mycket att stå i.
skolan tar mer eller mindre kål på mig. Idag MÅSTE jag hoppa över en träning för att plugga, inte alls likt mig! Det gör ont ända in i själen men jag tar nog en prommenad ikväll när solen lagt sig lite tror jag.
Gjort kanelkaffe och sitter nu här och ska ta tag i skitet. så jääääkla tråkigt!
.
Förra veckan jobbade jag och fick även reda på att jag är uttagen som domare till Partille Cup så jag och Nisse ska upp där en vecka i sommar och ge järnet. Det ska bli super skoj!
Som sagt så jobbade jag i helgen, 10,5h i sträck, stående. Men det är förbannat skoj och klagar inte! Fick också mitt schema som ska följas i sommar, det kommer bli kanon!
.
Idag i skolan tränade vi Akut sjukvård och fick både teori och praktik i hur man gör vi olycks tillfället ute på plats. Lärorikt och föbannat roligt! blod i massor och det gillas!
här är en bild från 3orna som ordnade allt och som spelade skadade och
så är jag, Ebba, Bella och Emma och med på bilden. SNYGGT!
.
Om ni har tur så kommer det bilder under kvällen från festen i lördags och från mina bakverk som vi åt igår på kalaset. MUMS!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0