LISEBERG 29 APRIL 2012

bjuder på en hög med bilder från Liseberg med töserna!
dagens chaffis, härliga Alice!
otroligt god lunch! dock glömt vad stället hette.
glädjeframkallande speglar!
glädjeframkallande speglar!
plötsligt blev vi små, oj oj oj!
efter en tur i flum ridern!
blev du blöt Alice?
jag och Alice tog oss upp i Atmos Fear... nervösa som bara den, men
ett måste att testa den tyckte jag.
146 meter upp i luften, häftigt!
Fio och Emma tyckte att upp skjutet var lagom, mesigt tyckte jag och
Alice som precis innan åkt Atmos Fear så vi stannade på marken för
att se våra två fegisar till kompisar åka denna. :) hehe.
Emma och jag åkte nog Colorado 6-7 gånger!
.
Det var underbart väder, solen sken och vi var på gott humör! vi smällade 10 timmar på Liseberg och åkte mer eller mindre allt som gick! det var MAX 5 minuters kö till karusellerna vilket var riktigt skönt, vi åkte de flesta flera gånger om. Och det är precis så det ska vara när man är på nöjesfält, enligt mig är det bara segt och tråkigt om man ska behöva stå i kö 30-40 minuter till en karusell som sedan tar 2 min och sen är den klar. nejnej, inte min stil, detta passade mig perfekt. och vädret var helt klart ett stort PLUS tecken.
Lyckad dag!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0