HÄRLIGA HELG

mmh underbara helg! den var efterlängtad..
ikväll kommer bästavännen hit med sin familj och umgås. ska bli super mysigt och så ska vi se Eurovision Song Contest.
Hejar på våra Nordiska länder, Sverige, Danmark, Norge och Island. Ska bli spännande, tror att Sverige har ganska stor chans att ta hem detta... vi får hålla tummarna hårt!
Kvällen blir lugn och mysig hoppas jag, för imorgon smäller det!
Imorgon drar jag och brudarna från handbollsgymnasiet till Jönköping och spelar gymnasie SM i handboll.
Hur skoj? ska bli jätteroligt!
vi får se hur det hela slutar, vi kommer få stenhårt motstånd men vi får hålla tummarna även då.
Vi går in med inställningen att ha roligt och vinna!
vi kommer hem igen på måndag kväll.
här har vi en härlig och somrig bild på mina favoriter! och Bella får vi inte glömma som är fotograf!
tänka sig? om 4 dagar(!) så drar jag och Ebba till Malmö tillsammans med klassen, vi ska ju tävla i ykes SM som jag tidigare har sagt. 
Herregud! nu börjar nervositeten smyga sig fram.
vi tränade i skolan i torsdag, från 12.30-16.00.
det ska bli jätteroligt och att jag och Ebba fått äran att representera klassen och skolan är häftigt!
2 Svenska Mästerskap på mindre än 7 dagar. HÄFTIGT!
det är super nervöst och även om det "bara" är 3 områden (basala hygienrutiner, socialt bemötande och ergonomi) så är det JÄTTEmycket att tänka på.
.
Sitter och gör sista uppgiften som ska lämnas in, handlar om sjukvården förr och nu.. seg men enkel.
-
Ha en fortsatt trevlig lördag finaste läsare ♥
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0