ÄVEN EN DUNDER GLAD DAG

idag är också en bra dag i skolans väg.
jag fick tillbaka Nationella Provet i svenska idag. Fick betyget C på hela, vilket motsvarar gamla VG.
och på själv läsförståelsen fick jag B, (motsvarar nåt mellan VG och MVG) detta är jag väldigt stolt över! jag fick IG på läsförståelsen i 9an och nu har jag höjt mig rejält, så himla skoj! riktigt roligt. så stolt.
.
Idag hade vi ett också ett roligare på hur man kan bli förhörd på läxor och så. Våra lärare hade gjort en tipsrunda på farmakologi, istället för ett prov. så mycket roligare och man lär sig också mer eftersom man får diskutera med den man går med. perfekt fredag!
en glad gabbi tar HELG!
välförtjänt,
'
helgen ska bestå av löpning och plugg!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0