50 års fest 19/5

jag var klädd i svarta jeans och denna tröjan. har blivit förtjust i gult!
dessa skorna klädde mina fötter, super sköna och hur fina som helst!
mina fötter var dock helt döda när jag landade hemma.
födelsedagsgrisen själv, fylld med ballonger just här.
vi shotade en hel del, unga som gamla
något jag aldrig smakat tidigare, dock smakade det otroligt bra!
Grethe själv hade gjort denna fantastiskt fina tårta! 
otroligt fina och det var även hon som gjorde tårtorna till min konfirmation.
Bilder från min konfirmation kanske kommer upp någon gång i framtiden.
festen var full igång med en hög olika drinkar!
finaste Kristina och jag.
Systrarna var fullt igång!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0