27/5 2012 - MORSDAG

hejhalloåå!
Morsdag idag och jag är uppe(!?) klockan är omkring 8 och detta är inte likt mig alls.
anledningen är dock ganska enkel, mamma skulle börja jobba 8 och jag ville ge min Morsdag present innan hon for iväg för sedan träffar jag inte henne förrän på torsdag. Så jag masade mig upp vid 7.15 tiden och gav henne min present, hon blev jätteglad! vilket jag trodde och hade hoppats på såklart.
vid 11 tiden drar jag och gänget upp till Jönköping så jag tänkte ta denna tiden jag har nu till att packa, det ska ju inte vara så mycket så det går nog snabbt.. :)
.
Imorse när jag vaknade så checkad jag facebook och såg detta tråkiga och ledsamma.
Så himla tråkigt att svenska folket inte kan hålla fingrarna från tangenterna och strunta i att skriva så till Danny.
Jag kan hålla med om att om vi hade skickat ner Danny till Eurovision Song Contest så hade vi absolut inte vunnit, för hans låt är i samma stuk som Norges, och den kom sist.
Loreen gjorde detta sjukt jäkla bra och det finns nog ingen annan som tävlade i Sverige av våra bidrag som hade tagit hem segern om inte Loreen. Gillade hennes kommentar: jag är så naken och jag tror att folket kan se sig själv i mig.
Det stämmer nog! Hon är inte som alla andra och det gick jäklar i det hem i nästan alla länder i Europa! (förutom Italien som var de enda laget vi inte fick poäng av)
SVERIGE slog en massa rekord och det är så himla gött att vara svensk nu.
Tycker bara det är så trist att se när Danny gör sådana inlägg och skriver att han verkligen såras. Att man inte kan låta bli att trycka ner andra människor. Jag förstår inte riktigt idéen med att skriva så?
onödigt somfan!!

____________________________________________________________________________

Igår tog vi en runda på marknaden här i Eslöv. Vi satt hemma och gjorde inget vettigt, så pappa tyckte vi kunde röra lite på oss och glo runder där nere. Vi gjorde som han sa och följde med.
Jag har ärligt talat börjat HATA marknader, de är förbannat tråkigt och alltid samma skit...
Vi hittade dock några kulor som man kan använda som jord till blommor. jätte häftiga så vi köpte två påsar (endast 30kr, om man jämför med vanlig plantjord)
färgerna blev rosa och blåa.
vill poängtera att bilden är tagen med Iphone 4S.
tycker själv att den tar förbannat bra bilder ibland, denna blev suverän!
man skulle lägga kulorna i vatten och så svällde de från små mini kulor till
stora.


avslutar detta långa inlägget med en bild på våra hundar.
dock mest på Loppan som fick flipp ute i trädgården häromdagen och sprang
runder med en stor fotboll, inte ofta det händer så jag var snabbt med att
fånga allt på bild!
även hon var nog glad över solen och värmen!, eller vad tror ni?
Tyvärr så får vi ha de avskilda även i trädgården, precis som inomhus.
De slåss nåt fruktansvärt så inte värt att ha de tillsammans.
det är dock skittråkigt att de inte kan komma överens med varandra! :/

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0