SJUK OCH TRIST

varit dålig på att blogga och det blev ju inte ett dugg bättre av att jag drog på mig ännu en magsjuka!
Jag bara älskar det...
eller nej det gör jag inte! bara ironi i det hela, USCH OCH FY VAD HEMSKT det är att vara dålig i magen och samtidigt kräkas. jag hatar det så jäkla mycket och det värsta jag vet är att se och höra spyor och då kan ni själv tänka er hur jobbigt jag tycker det är när det är mig själv som drar på mig skitet!
.
Kände mig dålig i skolan, svart under ögona, ögona rann(utan anledning), jag kallsvettades i perioder, skakade och hade enorm huvudvärk samtidigt som jag mådde illa i perioder.
När vi skulle käka (såklart så var det något av det jag gillar mycket till lunch) så kunde jag inte äta. Jag kunde inte svälja, jag fick sånna riktiga attacker av illamående så jag fick lite smått panik eftersom jag skakade och tänkte: JAG MÅSTE ÄTA! började gråta(vilket jag har mycket lätt för när jag mår dåligt) så jag bestämde mig för att åka hem. Jag ville så gärna stanna i skolan för vi skulle göra prov och ville inte skjuta upp mera, men jag hade inget val. Jag hann vara hemma i ca 20 minuter sedan kom maten upp igen som jag hade tvingat mig själv att äta i skolan. Sen sov jag från 12 till 17, vilket resulterade i att jag inte kunde somna på kvällen. Men vid 01 så somnade jag och i morse bestämde jag mig för att stanna hemma eftersom det kändes lite knasigt att gå i skolan när jag mått som jag gjort igår. ÄVEN om jag idag mådde hyfsat när jag vaknade i morse.
Imorgon drar jag till skolan igen.
Tänkte dra ut på en promenad senare i eftermiddag eftersom jag inte fått frisk luft på över 1 dygn nu så känner mig lite innestängd.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0