SENASTE DAGAR I BILDER!

Har varit upp och ner senaste veckorna i min vardag... Så här får ni hur det har sett ut i bilder.
PUSS!


mat och träning/handboll har veckorna bestått väldigt mycket av.

IBLAND hinner jag även ta hand lite om mig själv och denna
gången var det fötternas tur. Ett skönt fotbad behövs då och då.

Suttit och njutit av att våren är påväg och fått använda mina
solbrillor som är införskaffade i Thailand!

Igår stod jag för maten och börjat tröttna på vanlig sallad, så
jag bestämde mig för att riva morötter istället..

Kanelkaffe och ett päron på kvällskvisten till ett bra tvprogram
sitter som en smack varje gång!

Ännu en dag med sol och denna gången ville hunden också vara
med och njuta och vara modell! hehe..

osminkad och tråkig. Men så är det när skolan tar all tid och
jag bryr mig faktiskt inte riktigt hur jag ser ut i skolan när det
gäller sminket!

Kommentarer
Postat av: johanna

Det beror säkert på vilken månad/tid man är på olika ställen i thailand - jag hade hört att det är mycket mer turister på Koh Chang så jag blev väldigt förvånad när vi var där - sen känns det mycket trängre här för alla solstolar och sånt också. Men som sagt, jag upplever det helt tvärtom :) Men det är mysigt här ändå!

2012-03-16 @ 10:47:20
URL: http://fashionfever.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0