PAAARDEEEEY!

i veckan har jag hunnit vara i Lund med bästa Emma och shoppa litta.. dock blev det ingenting för min del men för Emma blev det och vi fixade även present till kommande händelser ikväll.. käkade lunch och fikade.. mysig onsdag!
.
Igår tränade jag, ÅÅÅÅH .. så himla gött att vara igång igen, verkligen njuter av varje sekund. På ett vis som man inte tidigare tog tillvara på som man med tiden har insett att det är nog dags nu. Jag vet inte vad som kan hända nästa sekund..minut. Jag vet ju själv hur snabbt det gick när jag smällde knäet så ..
____________________________________
idag i skolan så tränade jag på morgonen, och sen var jag i skolan och därefter så drog jag till gymmet och körde ben & mage och löpning på det.
Så ikväll kan jag äta med gott samvete...
Föööör ikväll blir det party! ska bli riktigt skoj.
klar för fight med maskinerna på gymmet!
såhär ser mina naglar ut för tillfället och jag är så himla nöjd!
inte vanligt att man som handbollsspelare har såhär långa naglar och
jag bara älskar att de är såhär... Sedan vi kom hem från Thailand har
de varit starka, så vi får hålla tummarna för att de håller nu. (även om
man inte får ha långa naglar när man spelar.. tur att jag inte spelar
match än då!) hehe..
NU - Nu ska jag duscha och fixa mig sedan ska jag iväg...
Ha en underbar fredag.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0