FÖRBÄTTRING PÅ GÅNG

min vardag består av skola, plugg, träning, handboll, ännu mer träning.
Igår var jag hemma från skolan för jag vaknade med migrän vilket blivit ganska "vanligt" nuförtiden så jag ringde läkaren och bad om att få ta nya prover för att se så att de förbaskade baskiluskerna är borta(!) för annars får jag inte jobba till påsk. Och sen ska jag till läkaren igen på måndag så han kan undersöka mig, ännu en gång och kanske se om jag kan få tabletter som HJÄLPER.
.
Idag tog jag mig dock till skolan, och slutade vid lunch, så var mer eller mindre onödigt att gå dit men känns ändå skönt att komma tillbaka, det är ju så himla tråkigt att vara hemma. Och imorgon har vi också kort dag, pga sjukskriven lärare och nu en sjuk lärare också.
.
I helgen så dömde jag en hel del handbollsmatcher och drog in några slantar med pengar som satt fint.
På lördagen var det TV match i Lund där elit tjejerna spelade och sånt är alltid lite extra skoj.
I helgen står det först fest på schemat på fredag, hos min käre vän Hanna. Sen får vi se vad helgen har att erbjuda.
Imorgon tar jag och Emma en tripp till Lund.
PUSS!




Denna fina lilla prinsessa fyller faktiskt 7 år idag. Finaste Loppan!


och denna filuren vet verkligen hur man använder sig av en kudde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0