EN GLAD DAG

idag är jag verkligen så himla glad!
Helgen har varit riktigt härlig! En av de bästa på länge och jag ser fram emot kommande helger såååå mycket!
Helgen var minst sagt händelserik...
Fredagen spenderades med fest hos födelsedagsgrisen Hanna. riktigt skoj och lyckat!
Lördagen var jag först i sommarstugan med familjen och mös, och bakade.. Sen på kvällen var jag hos bästa vännen och fick mååånga nya upplevelser, bl.a. en brinnande fritös!
I söndags sov jag till 10 sen tog jag mig upp, dömde först 2 matcher och där efter så spelade mina tjejer match, och VANN! gudomligt, underbart, fantastiskt! åååh så skönt! vilket innebär att våra tränare ska tappa 4 kilo .. lite roligt. :)
sen dömde jag ännu en match. gooooa pengar och goooo söndag!
.
Idag gjorde jag matteprov direkt på morgonen och jag tror att det gick skapligt, det återstår och se..
Sen hade jag ett läkabesök som visade sig bli super bra! Jag fick äntligen några tabletter mot migrän som jag ska testa och se om de fungerar, riktigt skönt att äntligen få något som förhoppningvis hjälper mot detta skitet!
Sen fick jag även reda på att mina baskilusker i magen är BORTA!!! :D gööttt!
och det innebär att jag kommer jobba i glasskiosken nu i påsk och även i sommar! som jag längtat och som jag ser fram emot detta... underbart!



kom och besök mig i sommar då jag kommer
befinna mig i glassdelen på PRÅMEN.




fantastiskt god glass i stora lass!


över 30 smaker att välja på!




två helt fantastiska chefer!
Mathias och Jessica
.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0