SHOPPINGTUR MED LILLEBROR

bilder från vår lilla shoppingtur igår lovade jag ju att lägga upp. 
de kommer här. 
Emil och jag väntade på tåget, fjanta till oss framför kameran. 
syskonkärlek just där♥
"dagens outfit" om man kan säga så. 
inget direkt märkvärdigt men helt okej outfit till att springer runder i stan. 
två sådana kaffe termosar slank med mig hem från Lagerhaus. 
ord. pris = 59:- , men jag fick två st för 100:- 
den T-shirten fick Emil med sig hem, samt "koftan". 
T-shirt, från Stadium - 149:- 
Adidas kofta från Stadium - ord. pris 799:- , rea 499:- 
en sådan underbart fin klocka fick jag med mig hem från Ur och Penn. 
ord. pris 298:- , rea 149:-, super nöjd och den sitter perfekt på min handled. 
 
PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0