NÄRA - GUD VAD SNABBT DET HAR GÅTT!

ja jäklar vad tiden har gått snabbt! redan 1 år på gymnasiet? shit, tiden bara flög förbi.
ett bevis på det var när studenterna i tisdags gick sambatåget här i Eslöv, herrejäklar vilken fest.
längtar dit, ska bli förbannat roligt och skönt att stå på samma plats som dem om 2 år.
Påvägen hem där ifrån så mötte jag och Isabelle en stor stridsvagn (eller vad det nu heter?)
den är INTE LITEN alltså!
mitt inne i lilla Eslöv, inne i bostadsområdet. har sett dem tidigare, tror att de övningskör här inne.
Det ser så roligt ut när de kommer i lilla Eslöv, liksom inte det man tror direkt... hehe..
___________________________________________________________________________
Igår spenderade jag hela dagen i Helsingborg och lirade beachhandboll.
MIN KROPP VÄRKER idag. herregud. efter 2 år borta från handbollen och så börja stenhårt
med beachhandboll. tror dock att de flesta tjejerna i laget har en del ont i kroppen idag.
MEN - idag står det studentfest och jägers på schemat så det är på det igen! SKOJ! :D
här med min finaste vän, Isabelle. Du är guldvärd hjärtat! ♥


såhär såg jag ut när jag kom hem. helt galet att man kan bränna sig så när solen inte är framme och det är helt molningt, nästintill regn.
Menmen, så är det. Har lärt mig en läxa - smörj in dig nästa gång!
man tänker inte på att smörja in sig när solen inte är framme? och för den delen så bränner jag mig väldigt sällan!
lustigt...
ni undrar kanske hur det gick för oss?
vi ställde upp med två lag från vårt lag.
Mitt lag var utan en ordinarie målvakt, pga av vi har två skadade målisar.. trist!
Vi kämpade iallafall oss igenom dagen, med 6 gruppspelsmatcher varav vi hade ca 30min vila mellan matcherna och matcherna är 10x2 minuter. så det var tufft mot slutet!
Vi gick in och vann första matchen sedan tog glädjen slut och allt försvann kändes det som?
vi förlorade iallafall de 5 återstående matcherna. Det betöd att vi gick till B-slutspel och vann åttondelsfinalen ganska stort och gick vidare till kvartsfinal och sedan började vi spela semifinalen.
Plötsligt kom en gubbe springande och sa att vi inte fick spela?
VAD FASEN HÄNDER LIKSOM? herregud.
jo, då hade de laget vi mötte i kvartsfinalen lagt in en protest mot något i den matchen. (att lägga in en protest kostar 500 spänn och vi pratar B-slutspel nu, inte A-slutspel. Jag tyckte personligen detta var väldigt löjligt gjort!)
sagt och gjort, eftersom vi allihopa var ganska trötta och allihopa tyckte detta var så jäkla löjligt så sa vi, okej. Ni vinner matchen och får spela semifinal. fine, vi bryr oss inte!
de enda som var lite "roligt" var att de gick in och spelade matchen och förlorade så de gick inte vidare på att lägga in en protest för 500 spänn.
rätt åt dem!
_________________________________________________________________________________
nu måste jag ta tag i allt som ska göras idag.
ni ser själv!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud så snygga vi är!

du är också guldvärd min vän <3

2012-06-14 @ 02:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0