GABBIS STUDENT 7/6-12

var på student hos Gabbi i torsdags. Hon är nu utbildad undersköterska, som jag också kommer bli om 2 år.
riktigt roligt för hennes skull och jag önskar henne verkligen all lycka i framtiden!
lastbilsflaket som de åkte med.
"De brukade va status att gå omvårdnad"
studenten själv! finaste Gabriella! ♥
öppnar presenter, spännande!
hästarna fick ju också ha lite fest!
skulle ju faktiskt kunna vara min student mössa!
jag önskade verkligen att det vore min...
klädd och redo för partay på jägers!
efter jägers så kom jag hem 04.00 på natten, men upp igen och gå på avslutning i skolan 08.30.
förbannat trött och mina fötter gjorde fruktansvärt ont. jag hade dragit på mig hela 5 BLÅSOR på mina fötter. det var smärta på hööög nivå! den ena blåsan var enorm.
jag fick iallafall mina betyg och sedan tog jag mig hemåt igen.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0