DAG 1 - PRESENTERA MIG SJÄLV

dag 1 - presentera mig själv 
 
Jag är en positiv och glad tjej som lever och bor i Eslöv. Jag är 17 år och läser Vård och Omsorgs programmet på gymnasiet på Bergaskolan här i Eslöv. Efter Augusti går jag in på mitt andra år. 
Jag trivs som fisken i vattnet, tycker om linjen och innehållet. Super nöjd med mitt val. 
Jag bor tillsammans med mina föräldrar och lillebror, samt 2 busiga hundar. 
Jag har 2 tatueringar, fler kommer inom en framtid. har man börjat är det svårt å sluta kan jag säga!! aj aj .. 
Min farmor och farfar bor här i Sverige, min farmor har sedan 7 år varit väldigt sjuk, hon har drabbats av en extremt elak och dum sjukdom, ALS. de finns fortfarande inga botemedel, döden är de enda slutet... 
jag älskar min farmor extremt mycket och kämpar mig igenom varje dag med henne i tankarna. 
Sedan har jag min älskade mormor och morfar på andra sidan sundet, dvs i Danmark. Där bor även mina 4 kusiner med deras familjer samt mina morbrödrar. 
Min mamma är alltså dansk, och jag är halvdansk men pratar flytande danska, utan problem! 
 
På min fritid ägnar jag all tid åt min älskade handboll. jag har lirat handboll sedan 6 års ålder och håller än idag på med det. Har varit skadad i ca 2 år nu men är tillbaka på planen och med träning. En tuff kamp i sig själv att komma tillbaka men... - VILL MAN SÅ KAN MAN! 
så är det. 
 
Jag umgås med vänner och jobbar på nu under sommaren. 
tja, det är jag, Gabriella. :) 
 
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0