TRÅKIGT

oj vad tråkigt det blev här nu när jag har jobbat. 
mitt internet på mobilen har varit förbrukat och jag har inte haft datorn med mig upp till Åhus, därav extremt dålig bloggning. 
nu är jag hemma en snabbis för att packa ner allt till Partille och imorgon drar jag och bästavännen iväg! 
 
Jag jobbade i torsdags, fredags, lördags(jobbade över 3h!) och idag, söndag. det har varit sjukt mycket folk och vi har verkligen sålt glass i stora lass! och det är precis så det ska vara. älskar mitt jobb. 
beach fotbollen i Åhus har också dragit igång, så jag stack ner en runda i lördags innan jag drog vidare på jobb. Jobbade från 14-23 (skulle slutat 20) och sedan öppnade jag idag 10.00, gissa om jag var trött!? och ÄR trött? 
puh... 
 
Nu bloggar jag lite snabbt och ska lägga upp de senaste dagarna som jag missat skriva om. 
Ladda ner musik till mobilen och sedan packa det sista innan sängen kallar! 
 
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0