DAG 8,9,10,11 & 12

pga av att jag varit i Göteborg och Partille så har jag inte kunnat blogga, jag försökte men appen, blogg.se fungerade inte alls så jag fick ge upp.. trist.. men nu kommer några dagar! 
 
 
Dag 08 – Ett ögonblick som förändrade allt

ett ögonblick som verkligen förändrade allt är när jag drog av främre korsbandet i mitt knä. Men också den dagen som jag fick reda på att min älskade farmor led av denna elaka sjukdom ALS. 
 
Dag 09 – Vad hade jag på mig i dag?
 
Idag hade jag på mig domarkläderna under finalen som vi dömde, men sedan hade jag löparbyxorna och en tjocktröja. skönast att åka hem i sådana "slappekläder". 

Dag 10 – Mitt favoritplagg

har svårt att säga ett favoritplagg, jag tycker om linne och tjocktröja. 

Dag 11 – Mina syskon

Jag har en lillebror, som är född 1999, alltså 13 år. Emil heter han, lirar tennis samt golf. 
En glad prick :-) även om vi ganska ofta bråkar... haha 
älskar dig! 
 
Dag 12 – I min handväska
 
handväska använder jag väääldigt sällan! dock har jag skolväska varje dag då jag är i skolan. 
om jag någon gång skulle använda handväska skulle det väl ligga plånbok, mobil, samt lite annat nödvändigt, såsom näsdukar, nyklar, handsprit, klämmor, läppsyl, ja lite sånt! 
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0