4 DAGAR SAMTIDIGT 3-4-5-6

Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar heter Stefan och Dorte. Som jag tidigare nämt så är min mamma dansk, född i Danmark men flyttade hit när hon bara var 18 år, när hon träffade min pappa. 
De träffades på festön Rhodos och min mamma flyttade då hit som 18åring, hon och pappa har varit tillsammans i 21 år och gifta i 15 år. 
 
Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

Vad jag bjuder på för mat? Svårt och säga eftersom jag väldigt sällan gör mat, dock älskar jag att baka. 
Om jag skulle bjuda på mat skulle det nog bli någon fin köttbit, grillad med ugnsbakade potatis och någon beasås, samt en smarrig sallad! 
till efterrätt skulle jag servera cupcakes. För efterrätt får vi inte glömma!! 

Dag 05 – Vad är kärlek? 

Kärlek kan vara så himla mycket. Om just kärlek har vi haft ett arbete i skolan, vi skulle förklara vad kärlek var för dig eller hur kärlek kunde vara. alltså olika sorters kärlek, och i det mesta vi faktiskt gör så finns det ju kärlek? 
kärlek kan vara mellan två människor, men också till djur, till en sak, till ett land eller till en sport. 
kanske tråkigt svar men jag anser inte att kärlek bara är mellan två människor som älskar varandra, utan att det kan vara sååå mycket mer än så! 

Dag 06 – Om det här vore min sista dag
 
usch! vilken hemsk dag. jag önskar att de ALDRIG blir min sista dag. 
vill leva alltid och aldrig dö.. haha? 
jag vet att det inte fungerar så men tänk om alla levde föralltid och aldrig dog, hur härligt! 
Om det vore min sista dag så skulle jag berätta för alla jag verkligen älskar hur mycket de betyder för mig. 
tömma mitt konto och ge till antigen mina närmaste eller till någon typ av cancerfond eller något i den stilen. 
jag skulle bara njuta av dagen och ta vara på mitt liv just då. 
 
 
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0