VÄRLDENS SÄMSTA!

FÖÖÖRLÅT!
jag vet att jag varit världens sämsta på att blogga, men jag har haft fullt upp.. knasigt mycket att göra.
Idag i skolan så var det öppet hus för skolelever som går i nian att komma, de fick då välja 2 program som de ville hälsa på och fördjupa sig i. Jag var då "guide" för Vård och Omsorgs programmet, blivit tillfrågad av lärare tidigare. Vi hade tagit på oss "arbetskläder/sjuksköterska kläder" för att de skulle se vem vi var och från vilket program, pinsamt men detta uppskattades!
Vi berättade då om programmet och sedan fick de testa på venprovtagning, mäta blodtryck och heimlich manöver(hur man gör när någon satt något i halsen).
.
Sedan slutade vi tidigare, vilket var super skönt! och då åkte jag till stan och gjorde lite hemliga ärende. Sen till min favorit, Hanspeter, min sjukgymnast. Fick återigen inga klara besked utan bara "du är på slutet och nära att snart vara klar" JOO, men NÄÄÄR?! jag blir tokig av att inte få lov att gå för fullt... :(
När jag kom till Eslöv igen drog jag direkt till gymmet och körde mitt pass där. SKÖNT!
-NU, PLUGG!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0