TRETTIOFÖRSTA JANUARI

Om 20 dagar sitter jag i tatueringslokalen igen och ska bli gaddad, ser sååå mycket framemot det! Ska bli underbart att bära min farmor på axlen genom livet eftersom hon inte kunnat leva livet fullt ut tillsammans med mig, sitt barnbarn.
...
Igår var jag på praktiken, och jag trvis såååå super bra! verkligen.
Vill vara kvar där för alltid med tanke på personalen och ALLT positivt man får tillbaka av de boende, de är SÅ härliga allihopa.
Kommer sakna de jättemycket när min praktikperiod är över. Det är svårt att sätta sig in i det om man inte själv varit med om det eller jobbar med det. Första dagen jag var där sa jag ALDRIG mer äldreboende och det håller jag fast vid till 110% men dessa människor är så fantastiska på alla vis.
mm.. kommer sakna det iallafall!
______________________________________________________________________________________________
Idag gick jag upp och drog till skolan för att träna, faktiskt skönt att komma upp på morgonen och komma iväg och träna även om det är segt! Sen därefter så åkte jag direkt till min sjukgymnast i Höör. Har världens bästa mamma som körde mig.
Han säger att jag är precis på slutet innan jag ska göra tester som ska avgöra när jag får börja träna, och detta gör så ont att skriva och prata om, gråten sitter enda uppe i halsen. Men jag vill ju så gärna vara tillbaka på planen och kämpa för blod,svett och tårar och fightas som alla andra! Känns segt nu på slutet och han sa till mig att så ÄR det men det gäller att kämpa och stå i, och verkligen ge ALLT nu, för det är NU det verkligen gäller... Så vi får se hur länge till jag kommer kämpa innan jag nått mitt mål och är tillbaka för fullt.
Det har ju faktiskt gått 1,5 år sedan jag skadade mig vilket är en EVIGHET i mina ögon även om det känns som tiden ändå gått snabbt.

____________________________________________________________________________________
Tjejerna kämpade sig genom USM steg 4 men med oss hem fick vi tyvärr 3 förluster och lite skador här och var. Vilket är ett bevis på att vi verkligen gett allt och kämpat som djur hela helgen. Är så stolt över att vara en del av detta laget. Man kan också se det positivt och tänka att vi faktiskt är bland de 32 bästa lagen i HELA SVERIGE! det är inte illa enligt mig!

___________________________________________________________________________________

Idag hoppar jag över gymmet eftersom jag var helt slut i benen efter ett super tufft pass hos Hanspeter. Tar det imorgon istället tänkte jag. Eftersom jag också missar träningen på kvällen pga av min praktik.
.
Nej nu måste jag ge hundarna mat och kanske också mig själv. Sen ska jag plugga lite och glo tv. Go kväll!
PUSS!






Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

ett glas vin är inte farligt, kroppen är väldigt bra på att filtrera. däremot om man ska dricka mer får man pumpa ut mjölk innan och ge på flaska. och sen pumpa ut och slänga den mjölk som blivit dålig

2012-02-01 @ 08:03:39
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: gabbi

Maria - tack för ditt svar! :)

2012-02-01 @ 11:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0