THAILAND 2011-2012 DEL 1



HÄR kommer en del bilder. Jag hade tänkt att lägga in bilderna så snabbt jag bara kan. Men i olika inlägg och sedan berätta vad vi gjorde där och så.
För att underlätta för mig hade jag tänkt sammafatta detta i "kategorier", som t.ex. olika öarna och olika utflykter.
- Bangkok (Bangkok By Bike)
- Koh Samet
- båttur/snorkeltur
- sammanfattning på Koh Samet
- Koh Chang
- elefanttur/moped
- sammanfattning på Koh Chang

dessa bilderna som kommer nu är bara lite olika, alltså tillhör de ingen bestämd kategori.


utsikt från en liten vandring vi gjorde bort till en betydligt finare strand.

en gravt sjuk kvinna, lidande av aneroxia ut i fingertopparna. Denna kvinna bodde här
och vi såg henne gå fram och tillbaka längst stranden minst 4 ggr om DAGEN!
ryktet som gick var att hon bott här i minst 5 år. Från Tyskland.

beställde in en pizza och den historian kan vi ta en annan gång.
Något av det äckligaste jag vet är ärtor, precis vad som syns här!
äckligaste pizzan jag sett och smakat i hela mitt liv!

U N D E R B A R T

SMILE


strand säljare, en dag smakade vi detta hon lagar här, - grillad kyckling.

färgade oxå mammas hår en dag, 12 svenska kronor för en tub hårfärg!

pappa & emil tog en kajak tur en dag på Koh Samet.

pappas födelsedag och denna fantastiskt fina tårta som rent ut sagt
smakade SKIT!

pappas födelsedag och hela familjen Wihlborg samlad!

avslutar med en bild på mig och Emil från julafton!

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0