LIVE TO WIN

hejhopp!


suttit och skrivit ihop tider som jag behöver ha ledigt från praktiken. Det börjar bli mycket så det är lite jobbigt!

igår såg jag matchen mellan Sverige och Ryssland. väldigt bra Sverige måste jag säga!
sen hoppa jag i säng redan vid 21 tiden, det är dock inte ofta det händer eftersom jag har träning till 21.30 två gånger i veckan.
sånt är livet!
Just nu ser jag framemot att vi ska lära oss lyftteknik imorgon i skolan, ska bli super skoj att få reda på hur man verkligen ska göra!

Visar en bild på hur mina naglar ser ut nu, fixade i Thailand! Acryl och design för 1100 Bath vilket är ca 250;- svenska. Och allt tog ca 1 h o 45min. snabbt och fint!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0