LAGKVÄLL

lägger in mer text och bilder från Thailand imorgon så håll utkik!

Fattar mig kort och ikväll tillbringades kvällen med de tjejer som har betytt oehört mycket för speciellt under de senaste 1,5 året. Ni har fått mig att fortsätta kämpa och kämpa för att ta mig tillbaka till er och handboll. Det har varit något av en berg och dalbana med väldigt höga backar och djupa svackor. Men med er i laget och veta att ni backar upp mig så har det gått mycket lättare. NI BETYDER! <3

Imorgon ska jag döma match, första på faktiskt 1 månad. Känns lite konstig men det går nog bra.
Somsagt, återkommer imorgon med mer.

PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: lindah jönsson

DU ÄR GRYM! fortsätt kämpa vännen <3

2012-01-18 @ 17:52:32
Postat av: Gabbi

Så glad att du är hos oss. Du är bäst!! Kram

2012-01-23 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0