IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT

tycker att ni ska kolla in på denna, jag får verkligen GÅSHUD varje gång.
DETTA kallas underbar handboll mina vänner, länken hittar ni HÄR .
.
Jag tycker Danmark är mycket roligare att titta på nu under EM än Sverige. Jag blir bara irriterad över Sverige när de spelar, jag förstår verkligen inte hur de tänker och framförallt inte hur Staffan och Ola tänker. 
Ulrik Wilbek är underbar på alla vis och Danmark och deras Mikkel Hansen är helt j*vla sjuk, vilken KILLE!
För er som inte vet vem dessa sjukt grymma människor är så får ni dem på bild!
Ulrik

Mikkel

.
Ikväll är det myskväll hemma med lillebror, ätit hamburgare och bara myst.
Imorse så tränade jag i skolan, vi hade ett rejält fyspass och när jag kom hem så duschade jag. När jag stod i duschen kom jag på att det var tisdag och egentligen står det gym på schemat. Detta får jag trycka in en annan dag för jag orkar inte duscha två gånger på en dag. Och vill inte gå till gymmet och inte ge allt, då är det bara "onödigt" känner jag. Tror jag tar det på fredag istället.
Idag var jag ledig från praktiken men imorgon jobbar jag 16-21. Direkt efteråt ska jag till hallen för att se tjejerna möta H65.
PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0