DET SOM INTE FICK HÄNDA... HAR HÄNT!

som sagt....
Jag är den mest idiotiska människan just nu... Jag är så jävla korkad!
Men min system kamera sluta fungera så skulle försöka få den att fungera... Men...

Jag raderade ALLA bilder, ALLA!
Så ni kommer inte få se några bilder alls som jag lovat.. Trist men sant.
Som vi sa här så är det bara bilder... Men det är så jäkla tråkigt att man kan råka trycka fel på EN knapp och sen är allt borta... Hade närmare 1000 bilder från vår underbara resa, men nu är allt helt borta!

Jag hade världens sämsta nyårs afton! Jag mådde så fruktansvärt dåligt, dålig i mage och extrem illamående, VILKEN TUR ATT VI SNART ÅKER HEM! Så min mage kan bli normal igen.
Jag kunde inte äta nått allt och knappt dricka, hade känslan av att jag skulle spy hela tiden - hemsk!
Höll ändå ut för mamma, pappa och Emils skull och vi såg dessa gigantiska raketer avfyras längst hela stranden..

Imorgon åker vi till BANGKOK - shopping till Max!

PUSS


Kommentarer
Postat av: julia

man kan på något sätt så fram bilderna igen även om du har tagit bort bilder från kameran, man gör något speciellt med minneskortet som gör att man kan få fram ALLA bilder du har tagit med det minneskortet!

2012-01-04 @ 16:07:54
URL: http://photojulia.webblogg.se/
Postat av: Emil Bror

Gabbi där ljög du lite tänk lite på nyårsafton du var i THAILAND i en 30 graders varm midnatt hur kan du skriva att du har haft den sämsta nyårsaftonen. Okej stämmer kanske lite med din magsjuka och din goda grönsakssoppa men skit samma tänk på dem här hemma i det kalla regnet KLAGA INTE!!!!!!! PUSS EMIL

2012-01-23 @ 18:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0