B I L D E R

fick en fråga om jag kunde lägga upp bilder från när vi badade med elefanter. JA! det hade jag kunnat om jag inte hade klantat till mig och raderat samtliga bilder på kameran. Som står i tidigare inlägg...


MEN, KANSKE.. så har vi löst problemet och kan återfå alla, eller de flesta bilderna. Så vi får hålla tummarna på att detta funkar och då lovar jag att ni ska få se bilder. =)

slänger in lite bilder från resan till Thailand 2008-2009.


Emil hittade en cocos nöt och denna delade vi och åt sedan cocosen som fanns där!

en av de häftigaste elefant showerna jag har sett! galet bra!

MBK - LOVE IT! mitt favorit ställe. shopping till 100%!

satte i löshår, kostade 300 kr för hela håret! helt ok!

ute på båttur, på Koh Tao.

Kommentarer
Postat av: £MiL

Fina bilder sen jag var liten . -T-A-C-K--S-Y-S-T-E-R-

2012-01-07 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0